Naše obě ordinace fungují na objednání.

Objednávejte optimálně:

  • emailem (ne pro akutní ošetření !) Tato e-mailová adresa je chráněna před spamboty. Pro její zobrazení musíte mít povolen Javascript. - vždy uveďte požadovaný výkon, preferovanou ordinaci (Modřišice/Bezručova) a čas (nebo naopak vyloučený čas) a kontaktní telefon pro případné upřesnění. 
  • telefonicky 481440505 - vždy u akutních onemocnění, vzhledem k velkému počtu volajících může trvat déle, než se dovoláte.
  • osobně na recepci, případně při návštěvě ordinace (například na přeočkování nebo kontroly)

Jako reakci na složité období koronavirových restrikcí, kdy nám byly státem nařízeny takové podmínky, které nešlo bez plně objednávkového systému splnit, jsme již na začátku roku 2020 zavedli systém telefonických a emailových objednávek. Na každé ošetření, které nevykazuje známky ohrožení života, je proto potřeba se objednat. Objednaní pacienti mají až na přísně stanovené výjimky přednost před neobjednanými klienty. Naprostá většina klientů toto opatření jednoznačně přivítala. Odpadly tak mnohdy několikahodinové fronty na ošetření. Strávíme sice hodně času vyřízením nespočtu telefonátů a emailů denně navíc, je to ale únosná daň za pohodlí pro klienty, které toto opatření přineslo. Kromě toho nám toto opatření umožňuje se připravit na očekávané případy. 

Přednost mají registrovaní pacienti, kteří na naše pracoviště pravidelně a každoročně docházejí (na očkování a podobně)

ČAS OBJEDNÁNÍ JE POČÁTKEM ČEKÁNÍ NA VSTUP DO ORDINACE. NENÍ AUTOMATICKY ČASEM POČÁTKU VYŠETŘENÍ. V MEDICÍNĚ NELZE NIKDY PŘESNĚ STANOVIT, JAK DLOUHO BUDE JEDNO KAŽDÉ OŠETŘENÍ TRVAT. Snažíme se vyhradit si na každého pacienta dostatek potřebného času, vyšetření nebo ošetření se ale může kdykoliv zkomplikovat a čas dalšího objednaného pacienta se tak zákonitě o něco posune. A příště se může stát, že těch několik minut navíc bude potřebovat právě váš mazlíček. 

Každý den se snažíme ponechat několik termínů v průběhu celé ordinační doby volných pro neodkladné případy. Tyto termíny se obvykle zaplní krátce po otevření ordinace. Velmi často pak tyto neodkladné akutní případy řešíme bohužel i po ukončení řádné ordinační a operační doby. První takový "volný" termín je na začátku každého pracovního dne, pokud tedy ráno zjistíte, že je pacientovi opravdu špatně, přijďte do ordinace těsně před začátkem ordinační doby a my se vám pokusíme přednostně pomoci. 

Při objednání mohou nastat tyto běžné případy:

  • prevence - očkování, stomatologické výkony, konzultace, chronické nebo déle trvající méně závažné choroby a podobně - vhodné objednat emailem, případně telefonicky a předpokladem vzdálenějšího termínu.
  • neakutní onemocnění - kulhání, chronický kašel, mírné trávicí obtíže a mírné nechutenství a podobně - vhodné objednat telefonicky s předpokladem dřívějšího termínu v horizontu několika málo dnů.
  • akutní onemocnění - horečnaté obtíže, větší bolesti, nechutenství, hubnutí, zvracení - volat hned se začátkem ordinační doby, abychom mohli najít vhodný termín mezi akutními "okny", která si každý den rezervujeme právě pro takové případy. 
  • případy ohrožující život, případně hrozící rizikem z prodlení - toto jsou ojedinělé výjimky, kdy mají neobjednaní pacienti přednost před objednanými

Žádáme klienty, aby byli ohleduplní jak vůči sobě navzájem, tak vůči personálu ordinace - děláme, co je v našich silách, abychom žádného našeho registrovaného klienta nenechali bez ošetření. Je ale potřeba chápat, že ordinaci vede jediný lékař a pokud jsou zcela obsazené všechny termíny, nedokážeme se naklonovat a pracovat na několika místech a několika časových rovinách najednou. V takovch byť ojedinělých případech pacientovi doporučíme ošetření na některém ze spolupracujících veterinárních pracovišť. 

Vzhledem k enormnímu přetížení péčí o naše registrované klienty, která pravidelně končí v pozdních odpoledních a večerních hodinách od pondělí do pátku, nám nezbývá prostor, čas ani síly na ošetřování pacientů rozléčených na jiném než spolupracujícím a předem domluveném pracovišti. Občas naše sestřičky čelí reakcím nespokojených majitelů takových pacientů. Přestože takovou nespokojenost chápeme, nemůžeme a ani nechceme kvůli ústupkům takovým pacientům odmítnout nebo nedostatečně ošetřit naše dlouholeté registrované klienty. Den má jen 24 hodin a naše síly nejsou neomezené. Děkujeme za pochopení.  

ZPĚT