Ošetření neregistrovaných klientů.

Vzhledem k velkému počtu registrovaných klientů docházejících na pravidelné prohlídky a řešení jejich akutních obtíží nové klienty sice neodmítáme, ale nevyhledáváme. Prosíme proto klienty s akutními obtížemi, aby v pvní řadě kontaktovali svého veterinárního lékaře, u kterého mají registrovanou kartu. Přednost při obsazení termínů mají vždy registrovaní klienti docházející na naše pracoviště na pravidelné preventivní prohlídky. 

Pokud je registrující lékař u nás neregistrovaného klienta nedostupný, můžeme ošetřit takového pacienta pouze v případě volné kapacity v objednávkovém diáři. 

Neošetřujeme aktuálně rozléčené pacienty na jiném pracovišti, zásadně pak nelze ošetřit pacienta bez předchozí dohody na termínu a předání všech informací osobně od ošetřujícího lékaře. Takového pacienta nejsme schopni zodpovědně ošetřit ani vyšetřit - předchozí terapie může naše vyšetření neočekávaně ovlivnit a námi nasazená léčiva se pak nemusí snášet s již aplikovanými preparáty - často injekčními bez adekvátní znalosti majitele. Chráníme se tak mimo jiné před oprávněným obviněním z porušení řádu komory veterinárních lékařů stran ošetřujícího lékaře. 

Stavy ohrožující život ošetříme vždy. 

Pokud si plánujete pořídit nového mazlíčka a chce se s ním stát naším registrovaným klientem, informujte prosím s dostatečným předstihem alespoň několika dní naší sestřičku a zarezervujte si včas termín na preventivní prohlídku. 

ZPĚT